Wednesday, April 10, 2013

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum ..Terima kasih Saya ucapkan kepada pelanggan setia "AYU SEJUK" di atas kesudian anda yang tak putus2 mengambil produk "AYU SEJUK" dari bermulanya saya membuat perniagaan "AYU SEJUK" pada tahun 2007 sampailah sekarang 2013 .Setelah hampir 7 tahun saya menjual produk ini diseluruh kaunter dimalaysia dan juga menjual secara online ..dan sudah tentunya banyak pengalaman yang telah saya dapat sepanjang tempoh itu .Harap dengan adanya page blog ini secara tidak langsung dapat memberi kemudahan kepada pengguna saya untuk membuat tempahan pada produk tersebut dan mengeratkan lagi siratulrahim antara saya dengan pelanggan saya ..saya disini akan buat yang terbaik untuk anda semua dari segi perkhidmatan ,layanan dan lain2 lagi .. kepada pengguna "AYU SEJUK" semua .teruslah membeli produk "AYU SEJUK" ..Sama-samlah kita mengorak langkah untuk terus berjaya........InsyaAllah......

facebook :https://www.facebook.com/pages/AyU-SeJuk/125418504188217